joi, 31 octombrie 2019

De dragostea ta am nevoie mereu!

Compoziție proprie 


Zâmbetul tău mă face să fiu fericit, și de dragostea ta am nevoie, să fiu împlinit. În ochii tăi frumoși și strălucitoristrălucește soarele, atunci când iese din nori. De dragostea ta am nevoie mereu, să fi lângă mine, lângă sufletul meu. 


De dragostea ta am nevoie mereu, pentru că doar așa pot fi eu. Îmi doresc să adorm În fiecare noapte cu capul pe pieptul tăusă ascult inima cum bate o dată cu inima mea. De dragostea mea ai nevoie și tu, chiar dacă acum spui răspicat că nu 


Îmi doresc lângă mine o fată ca tine, și să văd în ochii tăi fericirea din mine. Îmi doresc să-mi petrec toată viața lângă tine, fie ea cu zile rele s-au, cu zile mai bune. În inima ta aș vrea să fiu doar eu, să  ai lângă sufletul tău, atunci când în viața îți va fi greu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu