sâmbătă, 26 octombrie 2019

Nu știu!

Nu știu!
Compoziție proprie


Nu știu de ce nu vrei mă accepți așa cum sunt ,și nici de ce nu vrei să mă porți în fiecare zi cu tine în gând. În gândul tău, mi-as dori să fiu mereu atunci când îți va fi greu. Să fiu mereu în sufletul tău, asta îmi doresc mereu. Să fiu mereu lângă sufletul tău, adevărata dragoste ți-o pot dărui doar eu. De ce na-uzi când spun că te iubesc, să-ți spun in față nu  reușesc. 


Dar tu, ști că ești în inima mea, și vei fi mereu, chiar dacă tu nu vrei să fi lângă sufletul meu, care te cheamă. Eu am să te iubesc, așa cum ştiu doar eu. Aș vrea ca într-o zi tu să-mi auzi, inima cum bate odată cu inima ta.
Să-ți fiu o viață întreaga acel băiat, așa cum tu ai visat. 


În fiecare dimineață să-ți spun, că te iubesc ca un nebun, ști că doar tu mă faci să zâmbesc. Să ne petrecem măcar o dată pe săptămână, stând să ne uităm la lună. Fața să-mi înseninezi în fiecare zi, altceva nu mi-aș dori. Nu știu de ce nu mă accepți așa cum sunt, să mă poți păstra, în fiecare gând. La tine în gând aș vrea să fiu la bine, și la greu, să fiu mereu, lângă sufletul tău. 


Să-mi auzi inima mea cum bate, pentru tine în fiecare noapte. De ce nu auzi când eu te chem, sufletul să-ți înseninezi. Așa cum te iubesc eu, și nimeni nu o să-ți dăruiască dragoste adevărată ca mine. Să mă iubești cum te iubesc eu, și să-mi simți inima bătând. Ști cât îmi este de greu să ud perna cu lacrimi mereu. Aș vrea simți așa cum simți ce simt eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu