vineri, 31 ianuarie 2014

Descriere

Mă numesc Bucur Alexandru, Locuiesc în Constanţa. Fac parte dintr-o familie cu 5 fraţi, eu fiind cel mai mic.

Sunt din Gemeni. Am un frate geamăn, care e bine sănătos.

Sunt o persoană cu dizabilităţi locomotorii. La 7 luni am răcit, şi am făcut o convulsie puternică.

Mai exact m-am zbătut că un pui când îl sacrifici 5 ore în şir, fără că cineva să

Facă ceva. Am făcut recuperare până la vârsta de 10, dar la 10 ani viaţă mea a luat o întorsătură ciudată, începusem să

Merg singur pe holul apartamentului unde locuiam.

Eram înscris la o fundaţie, am început şi clasa 1 internat 5 zile pe săptămâna. Iar la această

Fundaţie se făcea mâncarea numai cu, conserve care aveau terenul de valabilitate depăşit, acestea mi-au provocat printre altele şi o hemoragie internă şi

Mi-am pierdut şi puţinul acela de putere pe care îl aveam până atunci. Îmi amintesc şi acum că eram foarte grav, bolnav. O lună de zile am vomat sânge, în fiecare zi până şi-au dat seama doctorii ce am. Eram pe moarte, dar Dumnezeu

Mi-a întins o mâna şi nu m-a lăsat să mor. Iar fratele meu cel mai mare era student,

În Baia Mare şi când a auzit că sunt foarte grav a venit cu primul tren în Constanţa să mă vadă, atunci când l-am văzut lângă mine am început să plâng şi i-am spus că de cât timp sunt infectat,

Mama nu a venit niciodată să mă vadă. Dar nu era aşa. Mama venea în fiecare zi şi stătea ore în şir, rugându-se. ea vorbă cu mine chiar dacă eram sedat tot timpul şi normal că nu aveam cum să o văd.

Cu toate astea sunt un băiat sincer, sensibil şi foarte comunicativ în ciuda handicapul pe care îl am.

De când mă ştiu am trecut şi trec prin multe fiind într-un scaun cu rotile dar

Nu îmi

Pierd speranţa la zile mai bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu