vineri, 31 ianuarie 2014

Ce e Dragostea??

Dragostea înseamnă suferinţă, dar fără dragoste şi iubire nu putem trăi.
Nu putem trăi fără să iubim şi nu putem trăi fără să fim iubiţi. Nu putem trăi fără îmbrăţişări calde, ce ascund în ele dragostea adevărată. Nu putem să existăm fără dragostea celor ce ne înconjoară, a familiei, a prietenilor. Sunt situaţi în care, din prea multă dragoste poţi face rău, mai mult rău
Decât bine.
Uneori stau şi mă gândesc oare când
V-a apărea în viaţă mea marea dragoste?
Poate este chiar lângă mine iar eu nu o văd. O să apară ea, dar aş vrea să nu fie la bătrâneţe pentru că altfel e dragostea acum la.. de ani şi altfel e după vârsta de 50-60 de ani. Sau poate e la fel, dar ştiu sigur că nu e aşa. De multe ori am spus că dragostea nu e făcută pentru mine, Spun asta pentru că de fiecare dată, când, cred eu că a apărut acea dragoste, în câteva zile sau chiar ore trebuie să apară câte ceva, care îmi distruge iubirea, ba una ba altă apare ceva din senin,
 şi îmi fură dreptul la zâmbetul de pe buze şi evident şi
Posibilitate de a afla ce e dragostea.
Oare greşesc eu?
Şi dacă da, unde greşesc?
Greşesc poate că îmi doresc ceva atât de preţios?
Dragoste!
M-am tot gândit şi nici până acum nu am găsit răspunsul.
Oare voi găsi răspunsul la această întrebare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu