vineri, 31 ianuarie 2014

De ce tocmai mie

De ce mi se întâmplă tocmai mie să mă îndrăgostesc şi să iubesc enorm de cine nu este i nu v-a fi vreodată cu mine? Sunt eu vinovat cu ceva? Oare voi putea eu vreodată să iubesc ce este al meu și v-a rămâne al meu Voi avea eu parte de un suflet care să mă iubească aşa cum sunt i să mă simt iubit? Va există vreo fată care să-mi ofere acea dragoste după care tânjesc de atâta timp? Oare îmi va oferi în fiecare dimineaţă un sărut şi din suflet un te iubesc? Nu ştiu dacă se va întâmpla asta foarte curând. După cum ştiţi fetele die azi acum nu mai ştiu să iubească. Iubesc doar bani şi stabilitatea financiară, nu se mai uită la suflet şi vă daţi seama că nu se mai uită nici la un băiat că mine în fotoliu rulant. Ce aş putea face eu să fiu fericit şi să iubesc ce este şi va rămâne al meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu